دستجرد

دستجرد

دستجـِرد یکی از شهرهای استان قم در مرکز ایران است. این شهر در بخش خلجستان از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال 1385برابربا ۴٬۱۵۳ نفر (۱٬۴۱۱ خانوار) بوده‌است دستجرد عربی شده دستگرد است که از دو بخش دست و گِرد تشکیل شده است. از این رو نام این شهر از نظر ریشه‌شناسی با نام شهرهایی چون دارابگرد، بروجرد و سوسنگرد قابل قیاس است. از همشهریان عزیز خواهشمند است برای پیشرفت این وبلاگ عکس های دستجرد اماکن طبیعت مراسم عکس های محرم وجشن ها وعکس های نماز جمعه ودیگر عکس های خود را به آدرس mahanrahmany@gmail.comبفرستید وما رادر اداره این وبلاگ یاری فرمایید.

مجالس عزاداری را به گناه آلوده نکنیم

حجت‌الاسلام ماشاء الله ابراهیمی امام جمعه دستجرد نیز در این همایش با بیان روایتی از امام صادق(ع) اظهار کرد: مجالس عزاداری امام حسین(ع) از جایگاه و شأن ویژه‌ای برخوردار است، این مجالس را به گناه آلوده نکنیم.

وی با قدردانی از اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم که برنامه‌های خوبی برای ساماندهی هیئت‌های مذهبی استان انجام داده، ادامه داد: محافل عزاداری باید به گونه‌ای برگزار شود که موجب رضایت صاحب عزا که امام عصر(عج) هستند قرار گیرد.

حجت‌الاسلام محمد قنبری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دستجرد نیز در این همایش اظهار کرد: عزاداری‌ها باید عاری از آسیب باشد تا تاثیرات خود را در جامعه داشته باشد.

به گفته وی اگر عزاداری‌ها دارای آسیب و انحراف باشد خوراک تبلیغاتی برای دشمنان خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ماهان رحمانی ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , dastjerdehqom.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com